Вчителям-предметникам

Освіченою людиною вважається та, яка навчилася вчитися, навчилася змінюватися, яка ясно розуміє, що жодне знання ненадійне, що тільки процес пошуку знань дає основу для надійності.
К.Роджерс


Педагог має володіти такими якостями


Як СПЕЦІАЛІСТ: Знання педагогічної теорії, володіння педагогічною майстерністю, знання психології, володіння технологіями навчання і виховання, уміння раціонально організувати працю, любов до справи, любов до учнів, віра в людину, педагогічні здібності, загальна ерудиція, терплячість, оптимізм, емпатія, витримка, винахідливість, швидкість і точність реакції, душевна щедрість, емоційна врівноваженість, розуміння дітей, бажання працювати з дітьми, ясність і переконливість мови, вимогливість, тактовність, самовладання, справедливість, організаторські уміння, товариськість, уміння слухати.

як ПРАЦІВНИК: міння визначати мету і досягнути її, розподіляти час, систематичне і планомірне підвищення кваліфікації, спрямованість на підвищення продуктивності праці, здібності до творчості, всебічна освіченість, розумний оптимізм, помірний скептицизм, бажання трудитися, відданість справі, уміння працювати в колективі, наполегливість, дисциплінованість, відповідальність, активність, орієнтація у виробничих ситуаціях, уміння розподіляти працю, готовність нести відповідальність.

як ЛЮДИНА: високі моральні якості, активна участь у громадському житті, активна життєва позиція, особистий приклад у сім'ї в усьому, повага до законів держави, національна гідність, патріотизм, готовність до захисту України, міцне здоров'я, здоровий образ життя, гуманізм, духовність, релігійність, потреба в спілкуванні, відкритість, моральність, критичне ставлення до своєї дії.

Індивідуальний  освітній  маршрут  педагога


це засіб реалізації індивідуальної освітньої програми з урахуванням конкретних умов освітнього процесу у навчальному закладі, призначений для самоосвіти конкретного вчителя, спрямований на його саморозвиток


План-зразок індивідуального освітнього маршрута

Індивідуальний освітній маршрут учителя ________________________________________
1. Напрямок роботи (проблема)
2. Вивчення літератури
3. Самоаналіз діяльності
4. Умови для проходження маршруту:
   - курси;
   - семінари;
   - майстер-класи (свої, чужі);
   - Інтернет-ресурси;
   - консультації;
   - створення творчих груп;
   - наставництво тощо
5. Реалізація завдань
6. Планування діяльності
7. Виконання плану
8. Узагальнення результатів
9. Звіт про результат, трансляція педагогічного досвіду
10. Атестація

Немає коментарів:

Дописати коментар