ЗНО / ДПА


10 клас 

Правознавство

(Запитання  для  самоконтролю)



1.     Загальна характеристика екологічних проблем у світі та Україні, роль права у їх вирішенні.

  2.     Еколого-правова політика України на сучасному етапі. Гарантування екологічної безпеки             – мета екологічної політики держави.

  3.     Поняття та предмет екологічного права.

  4.     Система екологічного права.
         Місце екологічного права в системі права України.

  5.  Поняття, особливості та загальна
         характеристика джерел екологічного права.

  6.  Право на відшкодування шкоди, заподіяної 
         негативним впливом на довкілля.

  7. Поняття і  завдання  кримінального права. 

 8.  Поняття і ознаки злочину.
      Відмінність злочину від інших правопорушень.

 9.  Класифікація злочинів і її 
     кримінально-правове значення. 

10. Кримінальна відповідальність і її підстава. 

11.  Види складів злочину. 

12. Поняття і критерії неосудності.



9 клас 

Правознавство


(Запитання  для  самоконтролю)




1. Що таке сім'я в юридичному  розумінні та  яку  роль  вона  відіграє в житті  кожної  людини?
2. Які   нормативно-правові документи регулюють  
відносини  між  членами  сім'ї ? Охарактеризуй 
 основний   нормативний  документ у  галузі 
сімейного права. 
3.  Які  особисті  немайнові  та  майнові  права  
і обов'язки  має  подружжя?
4. Які  особисті  немайнові  права  та обов'язки  батьків 
 по відношенню до дітей  тобі відомі?
5. На  чому  ґрунтуються  права та обов`язки  батьків 
 і  дітей?
6. Дай відповідь на  запитання  у  відповідності 
до ситуації, яка наведена  у твоєму підручнику  
"Правознавство. Практичний курс" (автор О.І.Пометун, Т.О.Ремех) 
  на сторінці 104: Чи буде  укладено шлюб  Романа і Марії?
7. Дай відповідь на  запитання  у  відповідності до 
ситуації, яка наведена  у твоєму підручнику  
"Правознавство. Практичний курс" (автор О.І.Пометун,
 Т.О.Ремех)   на сторінці 110: Чи  отримуватиме 
 аліменти  Григорій  Терещенко?
8. Які  має  права  дитина ?
9. Які  документи необхідно  мати  людині  при  прийомі 
на роботу?
10. Назови  основні  складові  резюме
 (коротка інформація  про  професійні занання,
 навички, досвід)?
11. Як  можна  укласти  та розірвати  трудовий договір?
12. Які особливості  працевлаштування   та  роботи
  неповнолітніх  зазначені  у законодавстві України? (вік, тривалість, заборони...)





10 клас 

Історія  України

(Запитання  для  самоконтролю)








Тематичне оцінювання на тему:
 "Українська  революція  та  її наслідки: 1917-1921 роки" (повторення)  

1. Наслідки  Першої  світової  війни  для  українських земель (західноукраїнські та  східноукраїнські землі в 1914-1918 рр.)
2. В  чому  полягає трагедія  українського народу  в роки І Світової війни?
3. Характерні  риси  розвитку українських  земель  в 1917-1921 роки ХХ століття.
4. Які  відбувалися  суперечливі  процеси  модернізації  суспільного  та   повсякденного  життя   на  українських землях.
5. Дайте  визначення  поняттям: "громадянська  війна", "коренізація"
6. Дайте  визначення  поняттям: "Українська  революція", "націоналізація"
7. Визначте  хронологію  подій: 
а) підписання Варшавської угоди  між  Ю.Пілсудським  і  С.Петлюрою 
б) підписання  союзного договору між  УСРР і РСФРР із  взаємним  визнанням  суверенітету  та незалежності  обох радянських республік.
8.  Визначте  хронологію  подій: 
а) вступ військ  УНР  і  денікінців  у Київ
б) бій  під Крутами, збройне повстання  робітників  заводу "Арсенал" у Києві.
9. Дайте історичну характеристику  постатті Михайла Грушевського
10.Дайте історичну характеристику  постатті  Володимироа  Винниченка
11. Порівняйте  І і ІІІ  Унівесали УНР
12.Порівняйте ІІ і  ІV Унівесали УНР


                                                                                    ***********






   



Особливості  проведення  ДПА  із  суспільних  дисциплін

 (Історія України)



Он-лайн підготовка  до ДПА

 

                          Історія України (11 клас) 




Орієнтовіні запитання ДПА з історії України (на російській мові): 

                     История Украины (11 класс)


Зверніть увагу!




                    Графік проведення ЗНО 2019 року

  • Предмет
    Дата проведення

    Математика  

       21 травня

         Українська мова і література

    23 травня

            Іспанська мова

    27 травня

        Німецька мова

     27 травня

    Французька мова

       27 травня

     Англійська мова

    28 травня

    Фізика

    30 травня

    Історія України 

    04 червня

    Біологія

    06 червня

    Географія

    11 червня

    Хімія

    13 червня


Реєстрація на ЗНО-2019:  з  05 лютого 2019 року.


Більше про  ДПА-ЗНО тут 


Он-лайн тестування ЗНО: Історія України  
    

  Всі предмети ЗНО online: 

  https://zno.osvita.ua/


                                      Готуємось  до ЗНО-2019

Історія України





У 2019 році зовнішнє незалежне оцінювання 
з історії України відбудеться   04 червня.
Випускники загальноосвітніх навчальних закладів поточного року можуть обрати історію України як другий (або третій) предмет для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання.
Зміст сертифікаційної роботи з історії України визначено Програмою зовнішнього незалежного оцінювання з історії України, затвердженою Міністерством освіти і науки України. Програму розроблено на основі чинних навчальних програм з історії України для загальноосвітніх навчальних закладів.
Сертифікаційна робота з історії України налічує 60 завдань різних форм і складається з двох частин: «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.» (30 завдань) та «Історія України від найдавніших часів до кінця ХІХ ст.» (30 завдань).
При визначенні результату зовнішнього незалежного оцінювання з історії України за шкалою 100–200 балів ураховують тестовий бал, отриманий учасником за виконання всіх завдань сертифікаційної роботи. Визначення тестового бала здійснюється на основі схем нарахування балів за виконання завдань сертифікаційної роботи (подано в Характеристиці сертифікаційної роботи).
У процесі визначення результатів зовнішнього незалежного оцінювання за шкалою 100–200 балів буде встановлено поріг «склав/не склав» – мінімальний тестовий бал, який за виконання сертифікаційної роботи може отримати учасник із мінімальним рівнем знань. На основі тестового бала кожного учасника, який подолав поріг «склав/не склав», буде визначено його рейтингову оцінку за шкалою 100–200 балів.
Учасники, які подолають поріг «склав/не склав», зможуть узяти участь у конкурсному відборі до вищих навчальних закладів.
Випускники загальноосвітніх навчальних закладів поточного року, які обрали історію України для проходження державної підсумкової атестації у формі зовнішнього незалежного оцінювання, також отримають оцінку за шкалою 1–12 балів. У такому разі в процесі визначення результату буде використано тестовий бал, отриманий учасником за виконання завдань частини «Історія України ХХ – початку ХХІ ст.».
Результати зовнішнього незалежного оцінювання з історії України будуть розміщені на інформаційних сторінках учасників до 24 червня 2019 року.

***

Історія  України 11 клас

Запитання  для  11 класу на підсумкове  заняття з теми:

  «Україна в період загострення кризи радянської системи (середина   1960-х – початок 1980-х рр.)» 


1.      Як називалася політика, що заперечувала будь-яку спробу оновлення суспільства,  консервувала  існуючий  режим  наростання  кризи  радянського ладу?
2.      Фаза  суспільного  розвитку,  перехідна  між  соціалізмом  і  комунізмом в 1960–1970-х рр., отримала назву
3.      Як  називалася  партійно-господарська  верхівка,  яка  посідала  панівне становище в системі управління державою?
4.      Історичний процес швидкого  зростання старих  і появи нових міст  та підвищення їхньої ролі в економічному і культурному житті суспільства називають
5.      Демонстрація проти арештів української  інтеліґенції в київському кінотеатрі «Україна» відбулася у …  році
6.      Коли  і  чому   сталося  усунення П. Шелеста з посади першого секретаря ЦК КП України?
7.      Якого року відбулося оприлюднення «Листа творчої молоді Дніпропетровська»? В чому полягала сутність  змісту «Листа…»?
8.      Директива колегії Міністерства освіти УРСР «Удосконалювати вивчення російської мови в загальноосвітніх школах республіки» була прийнята у:
§  А  квітні 1967 р.;
§  Б  січні 1972 р.;
§  В  жовтні 1978 р.;
§  Г  травні 1982 р.
9.      В якій області протягом 1972–1986 рр. зникла найбільша кількість сіл?
§  А  Сумській;
§  Б  Дніпропетровській;
§  В  Харківській;
§  Г  Полтавській.
10.  Які нові міста з’явилися на території України в період з 1965 по 1980 рр.?
§  А  Нововолинськ, Артемівськ, Світловодськ, Слов’янськ;
§  Б  Вільногорськ,  Свердловськ, Енергодар,  Краматорськ;
§  В  Енергодар, Світловодськ, Нововолинськ, Вільногорськ;
§  Г  Світловодськ, Макіївка, Енергодар, Нікополь.
11.  Національно орієнтований напрям дисидентського руху представляли в Україні:
§  А  І. Бель, Г. Вінс, В. Романюк, Й. Тереля;
§  Б  М. Руденко, О. Бердник, П. Григоренко, Л. Лук’яненко;
§  В  І. Дзюба, В. Чорновіл, В. Мороз;
§  Г  Л. Танюк, І. Драч, М. Світличний, А. Горська.

12.  Завдання відкритої форми з короткою відповіддю, які передбачають запис прізвищ  діяча,  назви  події  або  явища,  поняття,  року,  коли  відбувалася подія, або речення:
«…. Людина,  яка  відкрито  не  погоджувалася  з  існуючою  політичною системою, ідеологією».
1.      Запишіть термін.
2.      З яким періодом в історії України це пов’язано?
3.      Назвіть  прізвища  відомих  вам  діячів  які  брали  в  цьому  активну участь?

  

Немає коментарів:

Дописати коментар